10 dolog, hogy megállítsam, ha szeretne súlyt veszíteni

Súlycsökkenési eredmények ütemterve

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Gyorsabban fogyaszthatja a napi rutin egyszerű módosítását "Azt akarom, hogy lefogy, de nem számít, milyen keményen próbálom, nem tűnhet aprónak. Ha olyan sok frusztrált diétás ember vagy, kezded azt gondolni, hogy soha nem kapod meg a kívánt testet.

Diéta a gyors fogyásért: TOP - 7 lehetőség, menü, elérhető eredmények, az eredmény megmentése

De van remény. Ha fogyni szeretne, egyszerűen csak tudd meg, milyen gyakori fogyás hibákat okozhat, nehogy megkapja az eredményeket. Ezután egyszerű változtatásokat hajtson végre a testsúlycsökkentés és a karcsúsítás érdekében. Milyen gyakran választottál diétát, mert egy barátodnak dolgozott? Talán inspirált egy hírességes diétával vagy híresség szóvivőjével. Az étrend tökéletes lehet valakinek, de szükségleteik, életmódjuk és étkezési preferenciáik teljesen eltérhetnek a tiétekétől.

Csináld ezt : Kérdezd meg magadtól öt fontos kérdést ételméleted, orvosi háttéred és érzelmi támogatásoddal kapcsolatban. A válaszok segítséget nyújtanak Önnek, hogy meghatározzák a sajátos igényeit, és segítsen kiválasztani a legjobb testsúlycsökkentési tervet.

10 dolog, hogy megállítsam, ha szeretne súlyt veszíteni

Állítsa le a nem reális célok beállítását. A diéták gyakran erősen motiváltak és izgalmasak a testsúlycsökkentő program elején. Gyakran ebben a fázisban, hogy beállítanak irreális célokat a fogyás. De a magas elvárások súlygyarapodást okozhatnak, ha az előrehaladás hiánya a motiváció hiányához vezet.

a barátnőm nem fog fogyni

Tegye ezt helyett: megtanulhatja, hogyan állíthatja be azokat a kicsi célokat, amelyeket ténylegesen eléri. Ezek a kisebb lépések ütemtervet biztosítanak a súlycsökkenéshez. Ahogy eléred az egyes kicsi célokat, egyre nagyobb a bizalom, és motivált maradsz a végső célod eléréséig. Ne használja ürügyként az "időhiányt". A fogyás egyik leggyakoribb akadálya az a meggyőződés, hogy nincs elég időnk. Egy tanulmány szerint a nők 41 százaléka azt mondta, "az idő hiánya" volt az oka, hogy nem ettek jobbat, és a nők 73 százaléka azt mondta, hogy nem gyakoroltak, mert menetrendjük túl elfoglalt súlycsökkenési eredmények ütemterve.

A lényeg az, hogy ha fogyni szeretne, meg kell találnia a módját, hogy időt nyerjen az egészséges tevékenységre.

10 dolog, hogy megállítsam, ha szeretne súlyt veszíteni

Tegye meg ezt: Készítsen ki egy régimódi papír naptárt, és keressen időablakokat, amelyeket az abszolút szükségletek nem fogyasztanak. Ezután készítsen ütemtervet az egészséges testsúlycsökkentő tevékenységekre.

Tedd a legfontosabb feladatokat, és ütemezze a körülöttetek minden mást.

  1. Csökkentse a diétás szódát és a mesterséges édesítőszereket Shutterstock Igen, igen, nulla kalóriája van, de a diétás szódavíz elfogyasztása még mindig rombolhat azzal a céllal, hogy lapos hasa legyen.
  2. A táplálkozás szabályai egyszerűek: a napra egy pohár gabonakészítménnyel kell megenni.
  3. A limeciklin lefogy
  4. Elveszíti a hasi zsírt 1 nap alatt

Ne féljen más prioritásokat felállítani a hátsó égőre, vagy kérjen segítséget lásd a 4. Ne hagyja abba magát. Egy közelmúltbeli interjúban a Biggest Loser második helyezettje, Hanna Curlee elmondta, hogy a legfontosabb dolog, amit megtanult a sikeres fogyás tapasztalata során, segítséget kért.

Később rájött, hogy barátokkal és családdal rendelkezik, akik hajlandóak és képesek voltak segíteni neki a fogyás útján.

folyamat esszé arról hogyan lehet lefogyni

Tegye ezt helyett: Ismerje meg, hogyan szerezheti meg a család és a barátok étrendjét. Szánj időt arra, hogy azonosítsd az ön szükségleteit, majd segíts neked segítségedre. Így világos lesz arról, hogyan határozhat meg konkrét módszereket, amelyek segíthetnek. Barátokat kereshet a munkahelyén, az edzőteremben, a környéken vagy akár az egyházban. Állítsa le súlycsökkenési eredmények ütemterve élelmiszer-bevitel alábecsülését. Valóban számít az összes kalóriádnak? Ne felejtsd el, hogy akár apró, 25 kalóriás apróságok is felkerülhetnek a nap folyamán.

Diéta gyors fogyás: a leghatékonyabb technikák értékelése

Snack-számlálás, az étkezési partnere tányérjainak éget zsírt ülve és az étkezés során elfogyasztott kalóriák száma. Napi kalóriabevitele jelentősen magasabb lehet, mint gondolná. Tegye ezt helyett: Használjon élelmiszerkövetőt.

Tegyél pontosabban a bejegyzéseidet egy olcsó élelmiszer-skála megvásárlásával. Az eszköz lehetővé teszi, hogy jelentse az egyes adagok pontos méretét. Ne higgye el, hogy az "egészséges" ételek súlyvesztést okoznak. Számos tanulmány kimutatta, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel túlsúlyozzák az ételeket, amelyek egészségesek.

5 hetes fogyás eredményei

Egyik egyetemi tanulmány a Michigan Egyetemen azt mutatta, hogy amikor egy étel "szerves" címkével volt ellátva, a diéták többet ettek. Alsó vonal? Az Ön "egészséges" tápláléka egészségtelen súlygyarapodást okozhat. Csináld ezt inkább: figyelmen kívül hagyd a csomagolás elötti csomagot és szerezd meg az információkat a táplálkozási tények címkéjéből. Kedvenc ételei néhány egészséges összetevőt tartalmazhatnak, de túl magasak lehetnek a zsírokban vagy kalóriákban, hogy része legyen a fogyás tervének.

Az avokádó például tele van egészséges zsírokkalde nagyon magas a kalóriákban.

hasi zsírégető kiegészítők

Vagy mérsékelten fogyasszák őket, vagy elrontsák azokat az élelmiszereket, amelyek megtartják a zsírt. Ne ülj le egész nap. Ha a napot az íróasztalon vagy a kanapén fekvő estéken tölti, akkor a NEAT-tól származó kalóriák minimálisak. Tegye ezt helyett: Ismerje meg, hogyan kell kalóriát égetni gyakorlat nélkül. Növelje a NEAT egész napot.

fogyás kihívás a közelben

Ha van íróhelye, lépjen fel minden órára, és sétáljon súlycsökkenési eredmények ütemterve mosdóba egy másik emeleten, töltse fel a vizet, végezzen egy lépést gyalog, vagy mássz fel az irodaház lépcsőjén.

Ha szeretne tévét nézni éjjel, dobja el a ruhát vagy a porbútorokat, ne csak feküdjön a kanapén.

Állítsa le a gyakorló tevékenység túlbecslését. Sokan, akik fogyni akarnak, csatlakoznak az edzőterembe. De tényleg el kell mennie az egészségklubbahogy kalóriát égessen.

És az edzés ideje csak az ideje, hogy gyakoroljon. Nem szabad idejét tölteni az öltözőben, parkolni az autóját és beszélgetni a barátaival. Tegye ezt: Helyezzen be egy pulzusszámmérőthogy pontosabban becsülje meg az edzésidőt. Van néhány modell a piacon, ezért hasonlítsa össze az árakat, hogy megtalálja a költségvetését.

A pulzusmérő nem csak azt teszi lehetővé, hogy tudja, milyen keményen dolgozik, de a legtöbb modell mérni fogja az Ön "időtartamát", hogy pontosan tudja, hány percet számolhat ki gyakorlásként.

Ne fizessen ki többet a gyakorlatból.

ez bolt karcsúsító

Normális az étvágyadottság növekedése, amikor elkezdi gyakorolni. De az egyik leggyakoribb súlycsökkentő hiba az, hogy elkényezteti az extra snackeket és kezeli, mint jutalmat az edzéshez.

Fizessen 1 295 USD / nap NAGYON KÉSZÜLT modellel, amely 3 KÖNNYEN LÉPÉSBEN állítható be (Pé...

De az ételeket fogyasztva súlygyarapodást okozhat. Tegye ezt helyette: Tervezze meg az egészséges, alacsony kalóriájú táplálékot az étkezés után. Kombináljon egy egészséges, karcsú fehérjét egy szénhidráttal, hogy kielégítse az éhezést és cserélje ki az edzés során elvesztett tápanyagokat.

Egy pohár sovány csokoládé tej jól működik, és elég dekadens ízű ahhoz, hogy kellemes érzést érezzen.

Az anyagcsere fellendítésének 50 legjobb módja

Ne hagyja abba a legfontosabb eredményeket a minimális változás miatt. Vannak bizonyos tények a fogyásról, amit az okos diéták egy idő után megtanulnak.

hozzáférési rudak a fogyáshoz

Az egyik az, hogy a diéta nehéz. Természetesen megjelenik a népszerű fogyókúrás tabletták hirdetései, amelyek azt állítják, hogy segítenek Súlycsökkenési eredmények ütemterve a testsúlycsökkentés nélkül. És sok divatos diéta ugyanazokat ígéri. De ezek a termékek és tervek nem működnek.

Tegye ezt helyett: Fogja meg az korcsolyázás fogyás eredményei, hogy a fogyás kemény, de ne hagyja, hogy a folyamat nehézsége elriasztja Önt. Ha fogyni szeretne, akkor. De kényelmetlen lesz.

Az anyagcsere fokozása: 50 módszer a zsírégetésre - Fogyás

Ünnepelje a kis eredményeket, hogy az út mentén maradjon. Az edzésterv nem okozhat súlyveszteséget, de segíthet jobban aludni éjszaka és jobban érzi magát a nap folyamán. Keresse meg és ismerje el a kis perket az út mentén. Diabetes, Obesity and Metabolism Volume 12, Issue 5, Oldal, Veronique Provencher, Janet Polivy, C. Peter Herman. Jonathon P. Az ökológiai állítások befolyásolják a kalóriatartalmakat és a gyakorlati javaslatokat.

Related Content.