A fehérje-szénhidrát diéta szabályai a fogyáshoz

2 napos felosztás a fogyáshoz

Diétás túrós rakott gr. Gombóc káposztával gr. A fehérje-szénhidrát diéta ellenjavallatai Az ilyen diéta megkezdése előtt meg kell győződnie arról, hogy nincs ellenjavallat. Ezenkívül az eljárás előtt meg kell állapodni a táplálkozási szakértővel. Az ellenjavallatok közé tartozik a terhesség és a szoptatás. Tilos a bemutatott étrenden ülni a gyomor -bél traktus, a vesék és a húgyúti rendszer betegségei miatt.

A fehérje-szénhidrát diéta magában foglalja az egész test fokozott munkáját. Fontolja meg ezt, mielőtt ilyen étrendhez folyamodik. A fogyáshoz elegendő betartani az egyszerű utasításokat. Részletes menü minden napra ütemezve. Ha az a célod, hogy zsírt égess, miközben megtartod az izmaidat, akkor fehérje-szénhidrát váltakozás BUCH az, amire szüksége van. Az étrend felosztása fehérje és szénhidrát nap, nagyon jól felpörgeted az anyagcserédet, és arra kényszeríted a szervezetet, hogy saját zsírját égesse el, mint elsődleges energiaforrást.

2 napos felosztás a fogyáshoz

És most megtudjuk, hogy pontosan hogyan csinálja. A fehérje-szénhidrát váltakozás lényege. Működésének mechanizmusa Valójában sok lehetőség van a BUCH étrendre: - 2 után 2: 2 nap fehérje és 2 nap szénhidrát - 3 után 3: 3 nap fehérje és 3 nap szénhidrát - 2 1: 2 nap fehérje és 1 nap szénhidrát után - 3 után 2: 3 nap fehérje és 2 nap szénhidrát stb.

Mindezek a variációk hatékonyak, de nem mindegyik teljesen biztonságos az egészségre.

  • Még több termék Erre figyelj az étkezések során A cukor egy szénhidrátféle, melyet a test nem egyformán képes feldolgozni a nap folyamán, azaz az inzulinérzékenység napi ciklusokban változik: reggel és este gyengébb, napközben erősebb.
  • Csinál súlyokat, hogy fogyni fog

Fő különbségük a megfelelés eltérő súlyossága. Mire gondolok? BAN BEN fehérje napok amikor gyakorlatilag nem fogyasztunk szénhidrátot, általános testállapotunk és érzelmi háttérünk valamivel rosszabb 2 napos felosztás a fogyáshoz a naphoz képest, amikor szénhidrátot fogyaszthatunk. Ez annak köszönhető, hogy a glikogénraktárak lassan kimerülnek, a vércukorszint minimális, és a saját zsírraktárainkból nyerünk energiát. Végre fogyunk. Ezután elmondom, miért és miért.

Addig is fogadjátok meg a szavamat. Tehát, ha úgy dönt, hogy használja BUCH a fogyáshoz, akkor javasoljuk, hogy használja a váltakozó rendszert fehérje és szénhidrát nap 2 - 2. Ez a legbiztonságosabb, legmegbízhatóbb és sok sportoló által bevált zsírégető rendszer. A Butch t szinte minden profi sportoló használja a szárítási időszakban, mivel ez a táplálkozási rendszer lehetővé teszi, hogy fájdalommentesen végigmenjen a kemény verseny előtti edzés teljes zsírégetés osztva, miközben megőrzi egészségét és mentális állapotát.

Az időszakos böjt előnyei

Fehérje napok A fehérjeciklus első napján, amely 2 fehérje napból áll egymás után, főként csak fehérjéket eszünk, de mindig zöldségekkel. Minden étkezésünknek tartalmaznia kell 30 g már tiszta fehérjét és egy adag friss vagy párolt zöldséget. Ne feledkezzen meg a zsírokról sem, ezen a napon is használjuk őket - ezek zsíros halak, lenmagolaj, diófélék és magvak napi 40 g -ig. Semmi új. Csirkemell helyett több halat vagy más sovány húst is ehet, ez az Ön erőszakos j lefogy. Szénhidrát napok Ezután két fehérje napot két szénhidrát nap követ.

De feltételesen "szénhidrátnak" nevezik őket, ez nem jelenti azt, hogy egész nap csak szénhidrátot fogyaszt. Manapság nagyobb a szénhidrátbevitel, ráadásul összetett, de kisebb mennyiségben fehérjét is fogyaszt.

2 napos felosztás a fogyáshoz

A szénhidrát -napok lényege az, hogy ugyanazt a kalóriabevitelt hagyja el, mint korábban, de százalékban kifejezve ezt a kalóriabevitelt a szénhidrátoknak köszönhetően egy kicsivel többet kapja meg. Ez arra utal, hogy nincs szükségünk túlzott szénhidrátbevitelre.

Számukat csak azért növeljük, hogy a következő alacsony szénhidráttartalmú napokra feltöltsük az izmokban és a májban található glikogénkészleteinket, valamint intelligens testünket kicsináljuk úgy, hogy mindig elég magas szinten tartsa az anyagcserét.

2 napos felosztás a fogyáshoz

Tehát mi történik a testünkkel, amikor mi fehérje és szénhidrát napok váltakozása 2 -től 2 -ig? Fehérje-szénhidrát váltakozás lehetőséget ad testünknek egy 4 napos ciklus első két fehérje napján, hogy maximalizálja a zsír felhasználását, mint a szükséges energiát. Ez történik, 2 napos felosztás a fogyáshoz mondtam, a glikogénraktárak kimerülése miatt.

Tehát a mérsékelten biztonságos és kedvező időszak a zsírégetéshez napos időszak. Az alacsony szénhidráttartalmú étrend több mint 3 napos betartása abszolút ellenkező hatást eredményez: a szervezet elkezdi tárolni a zsírt, és amennyire csak lehetséges, ragaszkodik hozzá.

Ezért 2 nap alacsony szénhidráttartalmú a legbiztonságosabb és legjobb megoldás, különösen azoknál a lányoknál, akik úgy döntenek, hogy először próbálják ki a rendszert. BUCH a fogyáshoz. Testük 2 napos felosztás a fogyáshoz nincs felkészülve a táplálkozás ilyen drasztikus változásaira, ezért jobb, ha nem gyakorolnak más durvább lehetőségeket. Mi lehet ebben veszélyes? Íme, mit: A fehérjeciklus harmadik napján a glikogénszint teljesen kimerül, és a fehérjetermékek magas fogyasztása miatt, különösen figyelmen kívül hagyva fontos szabályokat BUCH lásd alább a vérben, a mérgező anyagok, például az aldehidek és ketonok tartalma többször megnő.

Ez annak köszönhető, hogy az emberi zsír elnyeli és hosszú évekig összegyűjti az összes káros és mérgező anyagot, amelyek valaha is bekerültek a szervezetünkbe antibiotikumok, alkohol, transzzsírsav-tartalmú ételek stb. Mindezek a mérgező anyagok, amikor a zsírok oxidálódnak élőhelyükbelépnek a véráramba, ezáltal helyrehozhatatlan kárt okoznak szervezetünknek, belülről mérgezik azt.

És a fehérje nap harmadik napján lehetséges a hangulat csökkenése, szédülés, gyengeség, rossz alvás és akár ájulás is. Ez többször is előfordult, még azzal is profi sportolók aki gyorsabb és keményebb módszerrel döntött a szárítás mellett.

Hogyan kell fogyni az élelmiszer-szódával

Mindezek oka a szervezet mérgezése ezekkel a mérgező anyagokkal - aldehidekkel és ketonokkal. Annak elkerülése érdekében, hogy ez ne fordulhasson elő, nem javaslom fehérje diétán ülni 2 napnál tovább egymás után.

Rendszeresség 1. Mennyiség Energia bevitel kcal szempontjából sem a túl sok, sem a túl kevés kalória nem jó. Egyes emberek nagyon keveset esznek sajnos, mert úgy vélik, hogy a tápanyagmegvonás hoz számukra elmozdulást a súlyvesztés reményében. Emiatt viszont a már említett túlélő program üzemmódba áll, megkezdődik a szervezet raktározása.

A 2 nap abszolút nem árt, ellenkezőleg-csak előnyös, de a magas fehérjetartalmú napok 2 napnál hosszabb betartása komolyan befolyásolhatja közérzetét és egészségét.

BUCH szabályok Igyon bőségesen! Alatt fehérje-szénhidrát váltakozás sokat és folyamatosan kell inni.

Szükséges a kardió edzés a fogyáshoz? - Kardió vagy súlyzós edzés?

Ezek a diéta fő szabályai. Naponta legalább 2,5 liter tiszta, forralt vizet kell inni. Akár 5 liter minden folyadék tea mellé.

Pláne, ha gyümölcslével történik. Egy nagy dózisú gyümölcs cukorral történő lé áradat nem fejti ki azt a hatást, amire az emberek számítanak.

Minden étkezéshez, különösen a fehérjetartalmú étkezéshez egy kevés alacsony keményítőtartalmú zöldség uborka, mindenféle, káposzta, cukkini, paradicsom társul. Erre azért van szükség, hogy az élelmiszer normálisan áthaladjon az emésztőrendszeren, és ne késlekedjen benne, rothadást és erjedést okozva a belekben. Az étkezésnek legalább 5-ösnek kell lennie. Optimális esetben ez étkezés. Ez utóbbinak szükségszerűen fehérje kell legyen. A szénhidrát -napokon részesítse előnyben az összetett szénhidrátokat hajdina, barna rizs, árpa, rozskenyércsökkentse minimálisra az egyszerű szénhidrátokat 1 alma vagy grapefruit; vagy g bogyó naponta.

Összefoglalva

Ha még mindig azon gondolkodik, hogy melyiket válassza, és még úgy is, hogy ne károsítsa az egészségét aki már az egészségére gondolt, az dicséretet érdemelakkor tanácsom: válassza fehérje-szénhidrát váltakozás! Ez nem egy tipikus étrend, ez egy teljesen biztonságos táplálkozási rendszer, feltéve, hogy hozzáértő módon közelíti meg étrendjét.

BUCH a legtöbben elfogadták hatékony módszer harcolj kövér nélkül negatív következmények a testedért. A legfontosabb, hogy tartsa be az alapvető szabályokat lásd fentés ne használjon kemény lehetőségeket.

A fehérje-szénhidrát diéta menüje minden napra

Ha még mindig nem tudja, hogyan állítsa össze étrendjét, akkor szívesen segítek ebben. Megismerkedhet az egyéni ételadagolási szolgáltatás megrendelésének szabályaival. Mindig a tied, Yanelia Skripnik! Fehérje - szénhidrát diéta a fogyáshoz A fehérje-szénhidrát váltakozást egyre gyakrabban alkalmazzák a fogyókúrás programokban.

Hatékony, fokozatos és biztonságos fogyás érhető el az elfogyasztott fehérjék és szénhidrátok váltakozásával. Az étrend alacsony szénhidráttartalma éles hangulatváltozáshoz, izomtömeg elvesztéséhez és depresszióhoz vezet.

A fizikai vagy szellemi munkához sincs elég erő. A fehérjék és szénhidrátok étrendjének váltakozása segít a túlsúly csökkentésében, és hozzájárul a kapott hatás hosszú távú megőrzéséhez. Fehérje - szénhidrát diéta fogyás menü Fehérje - szénhidrát diéta fogyás menü A fehérjék és szénhidrátok napi váltakozási rendszere A diétát 4 napra tervezték: 1, 2 nap. A szervezetnek kis mennyiségű szénhidrátot és maximális fehérjét kell kapnia.

Éppen ellenkezőleg, a fehérje a minimális norma, a szénhidrát - a maximális. Bármi nap alatt. De ajánlott több szénhidrátot fogyasztani, mint fehérjét.

Az áhított séma segít a megvalósításban kívánt eredményt Nincs időkorlát, annyit ehetsz, amennyit akarsz. Fehérje A napi szükséges fehérjemennyiséget a következő képlet segítségével kell kiszámítani: a kívánt súlyt meg kell szorozni 3 -mal.

Például 60 kg -ot meg kell szorozni 3 -mal, és g fehérjét kapunk. Ez az összeg az egész napra vonatkozik. A fehérje sovány húsban, baromfiban, halban, alacsony zsírtartalmú tejtermékekben található. A szénhidrátokban gazdag ételeket nem szabad megenni. Megengedett arány szénhidrát naponta - g, ez a mennyiség a zsírokra is vonatkozik. Este: marhapörkölt vagy párolt hal.

2 napos felosztás a fogyáshoz

Lefekvés előtt: erjesztett sült tej. Az 2 napos felosztás a fogyáshoz hasonló az első naphoz. A szervezetnek napi kcal-t kell kapnia, ezt figyelni kell. Olvassa el még: 3. Például 70 kg -ot meg kell szorozni 4 -gyel, és g szénhidrátot kapunk. A szénhidrátok zöldségekben, friss gyümölcsökben, gabonafélékben, liszttermékekben találhatók.

Ehetsz csokoládét, édességet, de nagyon keveset. Fehérje tartalmú ételek minimum 1,5 g-ra kell csökkenteni.

Hogyan fogyni az élelmiszer-szóda? Hogyan kell fogyni gyorsan szódával

Es este csak fehérjében gazdag ételeket fogyasszon. Lehet túró, tej, kefir, sajt. Reggel: főzhet müzlit tejben, hozzáadhat szárított gyümölcsöket, mézet.

Ebéd: tészta paradicsommártással, hajdina vagy rizs, zöldségsaláta, rozskenyér. Este: saláta, amely leveles zöldségeket, halat vagy olajban sült húst tartalmaz, kenyeret.

1. Mennyiség

Lefekvés előtt: kefir, erjesztett sült tejet inni. A leggyakrabban. Ehet saját belátása szerint. A napi kalóriák száma nem haladhatja meg az -at. Reggel: szárított gyümölcs zabpehellyel, joghurt.

Legutóbbi bejegyzések

Este: pörkölt lencsével. Lefekvés előtt: joghurt vagy kefir inni. Fehérje-szénhidrát diéta a fogyáshoz, a menünek nincsenek nehézségei. A négy napos ciklus biztonságosan folytatható huzat fogyás ideig, amíg az eredményeket el nem érik.

Karcsúsítás az élelmiszer-szóda segítségével: haszon és kár

A program hónapig követhető. A fehérje - szénhidrát diéta hatékonysága a fogyáshoz A fehérje - szénhidrát diéta hatékonysága fogyás esetén Ez az alternatíva segít a visszaállításban felesleges folyadékés ha sportolással kombinálod, gyorsabban elégetheted a zsírt.

Az alacsony kalóriatartalmú menü és a magas fizikai aktivitás segít a fogyásban.